Dragon’s Dogma 2 - nešto drugačiji RPG
Ako vam je ovo prvi susret sa Dragon's Dogma igrama - i ako kojim slučajem niste upratili diskurs koji je pratio original na njegovom putu ka statusu kultnog klasika, morate znati nekoliko stvari. Jer, kao što ćete vidjeti, Dragon's Dogmu prati reputacija nešto drugačijeg RPG-a, gdje su noći propisno mračne, borba dinamična, a čudovišta ogromna. I gdje ćete se penjati po istim tim čudovištima u nastojanju da ih oborite kao da igrate Shadow of the Colossus...
...što me dovodi do Dragon's Dogme 2, Capcomove najnovije igre koja i više nego opravdava reputaciju koju ovaj serijal uživa među igračima.
Na prvi pogled, Dragon's Dogma djeluje kao klasični srednjevjekovni fantasy RPG, sa ratnicima i čarobnjacima u sukobu sa ogromnim zmajevima, meduzama i ogrovima. Ali, zagrebite malo ispod površine i shvatićete da je pred vama igra bogata interesantnim sistemima, koja od vas očekuje da prihvatite nešto novo i drugačije kako biste u potpunosti mogli uživati u njoj.
Tako ćete, nedugo nakon kreiranja svog lika i susreta sa prvim zmajem, početi da otkrivate nove elemente igre koje treba naučiti i savladati - od borbe bez lock-on sistema, preko mogućnosti da podižete i bacate sve i svašta (uključujući i druge likove), pa do raznih sitnica koje svijet igre čine slojevitijim, a kompletno iskustvo bogatijim. Sitnica poput, na primjer, potrebe da sa sobom nosite fenjer kako biste mogli išta vidjeti u mraku, a za koji će vam pak biti potrebno ulje kako biste ga uopšte koristili.
Štaviše, taj fenjer će vam biti neophodna oprema, obzirom da su noći u igri, kao što rekoh, mrkli mrak i sušta suprotnost tipičnim noćima iz drugih igara, obasjanih plavkastim nijansama mjesečine. A to ne samo da atmosferu igre čini boljom, već utiče i na vaše odluke tokom igranja, tjerajući vas da dobro promislite svaki put kada se poželite zaputiti u mrak - baš kao što ćete morati dobro promisliti koje profesije odabrati za svog lika i glavnog pawna. I dok je profesije najlakše opisati kao klasične RPG klase (koje možete mijenjati više-manje po želji nakon što ih otključate), pawnovi predstavljaju vaše kompjuterski kontrolisane kompanjone (jednog ćete kreirati sami, dok ćete kasnije moći zaposliti još par njih, kreiranih od strane drugih igrača). Osim što će vas pratiti okolo i pomagati vam u borbi, pawnowi će također komentarisati različite događaje tokom igre, ali vas voditi i do lokacija bitnih za questove ili recimo do obližnjih škrinja sa blagom.
No, da ne dužim - čak iako nisam uz igru proveo ni približno onoliko vremena koliko bih volio, ono što sam do sada vidio i iskusio je bilo i više nego dovoljno da me uvjeri da je Dragon's Dogma 2 vrijedna sve one prašine koja se digla za njom. Kao i u to da je pred nama igra koju mogu mirne duše preporučiti kao unikatan akcioni RPG svakome iole zainteresovanom za ovaj žanr.
Razvojni tim: Capcom/Platforme: PlayStation 5, Xbox Series, PC
Za više tekstova o igrama i recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: https://medium.com/strange-roads