Deliver At All Costs: Priča umjesto akcije po svaku cijenu

Očekivanja znaju biti gadna stvar - dovoljno je da jedan trailer protumačite pogrešno i šanse su da nećete biti najsretniji sa onim što na kraju zaigrate.
Uzmimo za primjer Deliver At All Costs, najnoviju igru objavljenu u sklopu Konamijevog projekta izdavanja manjih naslova (pored njihovih dobro poznatih blockbustera poput Silent Hilla i Metal Gear Solida) - na prvi pogled, moglo bi vam se učiniti da je u pitanju kakva arkada stare škole, u kojoj iz izometrijske perspektive vozite razna vozila poput kakvog manijaka kojeg se ne bi postidjele ni sarajevske ulice. Međutim, jednom kada je zaigrate, shvatićete da je u pitanju igra koja vožnju i akciju stavlja u drugi plan, fokusirajući se umjesto toga na priču i daveći vas sa bezbroj animacija između i tokom misija.
I što je još gore, sama priča nije čemu, a dok vam je bude pričala, igra će vas konstantno slati da sa svojim likom trčkarate od tačke A do tačke B (i nazad!), prije nego vam uopšte dopusti da sjednete za volan kakvog vozila i počnete novu misiju.
Srećom, same misije se fokusiraju na najbolje aspekte igre - njen arkadni vozni model i haos koji ćete uzrokovati svojom vožnjom. A kada kažem haos, onda to zaista i mislim, obzirom da je skoro sve na igrinim mapama moguće uništiti, bilo da ste stisnuli gas do daske i zabili se - odnosno, bolje rečeno, prošli kroz - obližnje drvo, ljetnu baštu najbližeg restorana ili kakvu zgradu.
Osim na destrukciju, fizika će utjecati i na same dostave koje ćete vršiti tokom igre - i to obično na vrlo bizarne načine. Tokom jedne misije ćete tako npr. morati dostaviti omanju gomilu trulih dinja, koje će vrlo lako spasti sa vašeg kamioneta prilikom turbulentne vožnje, dok ćete kasnije sa istim tim kamionetom voziti ogromnu ribu - i to vrlo živahnu ribu, koju je pri tome potrebno hraniti kako se ne bi trzala k'o luda i ometala vas u vožnji (a hranićete je zabijajući se u burad sa manjim ribama).
Međutim, takvi momenti i misije su zatrpani pod gomilom cutscena sa kojima će vas Deliver At All Costs pokušati zainteresirati za svoju priču - što je ne samo težak zadatak, već i ogromna šteta, jer bi igra bila puno bolja da je umjesto toga u prvi plan stavila svoje otkačenije i fizikom prožete aspekte.
Za više tekstova o igrama i recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: medium.com/strange-roads