Death Stranding 2: On the Beach - I dalje drugačiji od svega

Foto: Scena Iz Igre





Nakon što su Hideo Kojima i njegov Kojima Productions tim uspjeli da nas iznenade i oduševe sa originalnim Death Strandingom, isporučivši nam igru koja je maestralno spojila duh kakvog neobičnog indie naslova sa blockbuster produkcijskim vrijednostima i holivudskim zvijezdama, za svoj idući projekat su odlučili biti old-school i ponuditi nam svoj najiterativniji nastavak do sada.
Što će reći da, uprkos tome što je generalno bolja igra, Death Stranding 2: On the Beach jednostavno nije - niti je ikada mogao biti - revolucionaran kao njegov prethodnik.
Kao što ćete se vjerovatno i sami sjetiti ukoliko ste ga igrali (a definitivno ste trebali), originalni Death Stranding je bio osvježavajuće pacifističko iskustvo, čiju srž je činilo pješačenje po pustim krajolicima i dostavljanje paketa kojekakvim usamljenim likovima. Što je pak išlo ruku pod ruku sa svim onim načinima na koje je igra - ne samo narativno, već i mehanički - igrače gurala ka izbjegavanju nasilja i ubijanja.
Sa druge strane, Death Stranding 2 ostavlja dojam naslova koji vas sa svojim nikad brojnijim starim i novim oružjima usmjerava ka konfliktu češće nego što bismo to željeli. Istina, osim borbe, možete se opredijeliti i za šunjanje, ali i za potpuno izbjegavanje protivnika, najčešće izborom dužih i komplikovanijih ruta za dostavu.
I tu dolazimo do najboljeg aspekta igre - njenih okruženja. Naime, za razliku od originala i njegovih oblačnih Sjedinjenih Američkih Država koje su više ličile na Island nego na Sjevernu Ameriku, Death Stranding 2 nas nakon kratkog izleta u Meksiko vodi u znatno ljepšu i dinamičniju Australiju. A tamo vas, osim raznolikijih i bojama bogatijih lokacija čekaju i raznorazne katastrofe i vremenske nepogode, od poplavljenih rijeka, pa do pustinjskih oluja i zemljotresa, koje će vam na itekako zabavan način zakomplikovati život i planirane dostave.
Nažalost, neke od tih prirodnih katastrofa neće imati puno utjecaja na samu igru, obično jer će se dešavati rijetko i daleko od vas, poput zemljotresa, ili zbog toga što ćete ih, u slučaju šumskih požara, doživjeti samo jednom, tokom skriptirane glavne misije.
Što se tiče priče i likova, Death Stranding 2 nastavlja tamo gdje je original stao i, bez da vam otkrijemo previše ili upropastimo neka od brojnih iznenađenja, reći ćemo samo da vas čeka još jedna nesvakidašnja avantura sa još neobičnijim likovima (kojima su i ovaj put lica i glasove posudile vrlo poznate ličnosti, od Lee Seydoux i Elle Fanning, pa do legendarnog režisera Georgea Millera).
Nego, da ne dužimo - Death Stranding 2 je i dalje drugačiji od svega, baš kao i njegov prethodnik, te igra koja je sa svojim predivnim okruženjima, fantastičnom muzikom, ali i interesantnim idejama još bolja za igrati… iako ovaj put sa nešto većim i razočaravajućim fokusom na borbu i konflikt, kao i sistemima čiji potencijal nažalost nije u potpunosti iskorišten.
Za opširnije utiske iz Death Strandinga 2 i više recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: medium.com/strange-roads.