Apple predstavio “čarapu” za čuvanje telefona tokom zimskih dana

epa10261082 A damaged Apple logo at a shop after shelling in Mykolaiv, southern Ukraine, 23 October 2022. Russian troops on 24 February entered Ukrainian territory, starting a conflict that has provoked destruction and a humanitarian crisis. EPA/HANNIBAL HANSCHKE/Hannibal Hanschke
ILUSTRACIJA
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kompanija Apple iznenada je najavila novi dodatak u saradnji sa japanskim modnim brendom Isei Mijaki — ekskluzivni „iPhone Pocket“, inspirisan konceptom „jednog komada tkanine“.

 

 

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Napravljen u Japanu, ovaj modni dodatak koristi 3D pletenu strukturu i karakteristične teksture brenda Isei Mijaki, omogućavajući mu da smjesti bilo koji model iPhone-a ili sitne predmete koje bi korisnik inače nosio u džepu, prenosi Benčmark.

 

 

Tokom razvoja proizvoda, Epl Dizajn studio je tjesno sarađivao sa timom Isei Mijaki, pružajući sugestije u svim fazama dizajna i proizvodnje. Koncept dizajna predstavljen je kao ideja o „kreiranju dodatnog džepa“, pri čemu se elastična struktura diskretno obavija oko uređaja, a kada se tkanina istegne, omogućava da se konture ekrana iPhone-a blago naziru.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

iPhone Pocket – minimalistički luksuz za ljubitelje Epla

 

 

iPhone Pocket može se nositi u ruci, okačiti o torbu ili direktno nositi na tijelu. Verzija sa kratkom trakom dostupna je u osam boja: limun žutoj, narandžastoj, ljubičastoj, ružičastoj, tirkiznoj, kraljevsko plavoj, cimet braon i crnoj. Varijanta sa dugom trakom dolazi u tri boje: kraljevsko plavoj, cimet braon i crnoj.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

Cijena verzije sa kratkom trakom iznosi 149,95 američkih dolara, dok duža varijanta košta 229,95 dolara. Na internetu je odmah izazvala lavinu komentara: jedni ironično ističu da je to „skoro 200–300 dolara za parče tkanine“, dok fanovi brenda poručuju da je riječ o obaveznom kolekcionarskom komadu i simbolu saradnje između Epla i Isei Mijakija.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Proizvod će se prodavati samo na ograničenom broju tržišta, uključujući: Sjedinjene Američke Države, Veliku Britaniju, Francusku, Japan, Italiju, Singapur, Južnu Koreju i Tajvan.

 

 

Direktor dizajna Mijaki Dizajn studija, Jošinobu Mijamae, izjavio je da iPhone Pocket „prenosi zadovoljstvo nošenja iPhone-a na sopstveni način“, dodajući da jednostavan i funkcionalan izgled odražava filozofiju dizajna Isei Mijakija, pružajući korisnicima slobodu da izraze svoj lični stil.