Airbnb ima ogroman rast prihoda

epa08875085 A video screen on the Nasdaq building shows the Airbnb logo to mark the company's initial public offering on the stock exchange in New York, New York, USA, 10 December 2020. Shares of the company after market open were indicated to open at 149 US Dollar per share, more than double the initial price of 68 USD per share. EPA/JUSTIN LANE/Justin Lane

epa08875085 A video screen on the Nasdaq building shows the Airbnb logo to mark the company's initial public offering on the stock exchange in New York, New York, USA, 10 December 2020. Shares of the company after market open were indicated to open at 149 US Dollar per share, more than double the initial price of 68 USD per share. EPA/JUSTIN LANE/Justin Lane

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Američka platforma za rezervaciju smještaja Airbnb saopćila je o dvoznamenkastom rastu prihoda i u trećem tromjesečju, ali uz znatno snažniji skok troškova prodaje i marketinga radi širenja poslovanja na tržištima poput Brazila i Japana.

Airbnb-jev prihod poskočio je u razdoblju od jula do septembra za 10 posto, na 3,73 milijarde dolara. U proljetnom tromjesečju bio je porastao za 11 posto. I bruto vrijednost rezervacija porasla je gotovo istim tempom kao i u prethodna tri mjeseca, za 10 posto, na 20,1 milijardu dolara.

Prosječni prihod po noćenju porastao je za jedan posto, upola slabije nego u prethodna tri mjeseca, i iznosio je 164 dolara.

Na platformi je u trećem tromjesečju rezervisano 122,8 miliona noćenja i "iskustava", za osam posto više nego lani. Najveći skok bilježila je azijsko-pacifička regija, za 19 posto u odnosu na treće prošlogodišnje tromjesečje. Slijedi Latinska Amerika s 15 posto više rezervacija nego lani.

U regiji koja obuhvaća Evropu, Bliski istok i Afriku (EMEA) rast broja rezervacija blago je ubrzao zahvaljujući Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu, stoji uz izvještaju.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Troškovi su pak u trećem tromjesečju porasli znatno snažnije od prihoda, za 27,5 posto, na 514 miliona dolara, zbog ulaganja u tržišta poput Brazila i Japana radi širenja poslovanja.

Airbnb je zaključio tromjesečje s neto dobiti od 1,4 milijarde dolara, u usporedbi sa 4,4 milijarde dolara u istom prošlogodišnjem razdoblju kada su bilježili jednokratni prihod od 2,8 milijardi dolara zbog porezne olakšice.

Prilagođena dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije porasla je za sedam posto, na dvije milijarde dolara.

U četvrtom tromjesečju kompanija očekuje prihod u rasponu od 2,39 milijardi do 2,44 milijarde dolara, što bi predstavljalo povećanje za osam do deset posto u odnosu na kraj prošle godine.

"Svjedočimo snažnim trendovima u potražnji u četvrtom tromjesečju 2024. godine, i na glavnim i na novim tržištima", naveli su, prenosi Hina.