35-minutna prezentacija Stalkera 2 pokazuje njegov prekrasno sumorni postapokaliptični svijet
Nakon nedavnog odgađanja igre Stalker 2: Heart of Chornobyl za novembar, developer GSC Game World nagradio je strpljive fanove novim 35-minutnom detaljnom prezentacijom nastavka post-apokaliptične horor pucačine - prikazujući misiju u sumornom, ali prekrasnom otvorenom svijetu.
"Ogromni" svijet Stalkera 2, poznat kao Černobilska zona isključenja, sastoji se od 20 regija, od kojih svaka ima svoje stanovnike, anomalije i prirodu. Svijet je koncipiran tako da ima malo barijera, što znači da igrači mogu slobodno istraživati lokacije po svom izboru - s ciljem da se doživi osjećaj slobode, samoće i tjeskobe.
Dok prezentacija GSC-a nudi dobar uvid u raznolike okoliše Stalkera 2, većina se fokusira na močvaru - nekada naseljeno područje bez Stalkera, ali s mnogim drugim opasnostima, gdje se odvija misija u kojoj igrači moraju deaktivirati smrtonosne, preuređene psi-beacone kako bi došli do baze Clear Sky.
Tokom ove misije, GSC naglašava slobodnu prirodu dizajna misija, objašnjavajući da je nemoguće vidjeti sav sadržaj i sve likove u jednom prolazu kroz igru - igrači će doživjeti malo drugačiju priču, malo drugačije zadatke i upoznati različite ljude, ovisno o izborima koje donesu.
Neki od tih izbora mogu biti povezani s misijama - u jednom trenutku vidimo igrača kako bira da pristupi ključnoj lokaciji iz relativne sigurnosti podruma punog pacova, umjesto potencijalno smrtonosnijeg nadzemnog puta - dok su drugi izbori prirodniji. GSC kaže da potiče istraživanje postavljanjem nove opreme, oružja, dodataka za oružje i nadogradnji u svijetu igre - od kojih se mnogi ne mogu steći kroz priču.
Ukupno, Stalker 2 će imati 35 oružja, a svako može biti opremljeno različitim nadogradnjama i dodacima za veću raznolikost. Igrači će se njima boriti protiv zombija, Pseudopasa (koji lutaju u čoporima s fantomskim verzijama sebe), i mutiranih svinja poznatih kao Flesh. GSC napominje da AI ne vara tako da uvijek zna gdje je igrač, već će ih pratiti prvo nagađajući gdje će biti.
Uz sve ovo, igrači će morati paziti na nivo gladi i umora kako bi osigurali da njihova efikasnost ne opada, a također će morati biti oprezni s teretom koji nose, jer preopterećenje ograničava kretanje. GSC kaže da su namjerno izbjegli da igra bude previše laka, jer bi to "uništilo osjećaj stvarnosti" - stav koji se ogleda u odluci da se izostavi sistem napredovanja u korist prirodnijeg razvoja, gdje igrači postaju bolji kako se upoznaju s okruženjem ili brže reagiraju kroz iskustvo.
Cijeli 35-minutni pregled GSC-a sadrži još mnogo informacija - uključujući nešto o rutini različitih ljudi u Zoni i dinamičnoj prirodi frakcija, koje ponekad mogu promijeniti vođu, pa čak i raspasti se - i vrijedi ga pogledati, makar samo da se divite njegovim prelijepo sumornim okruženjima.
Stalker 2: Heart of Chornobyl sada je zakazan za lansiranje 20. novembra, kada će biti dostupan na Xbox Series X/S, PC-u (preko Steama, GOG-a, Epic-a i GSC-ove web stranice) i Game Passu.