Tužna vijest za nostalgičare: MTV uskoro gasi kanale širom svijeta

Zbogom, MTV/
Zbogom, MTV/
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prvi svjetski 24-satni muzički emiter MTV krajem godine gasi pet muzičkih kanala u Velikoj Britaniji, a nedugo nakon toga planirano je gašenje i u drugim državama širom svijeta, javljaju britanski mediji.

Nakon gotovo 40 godina, kanali MTV Music, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV i MTV Live prestati s emitovanjem nakon 31. decembra.

Ipak, glavni kanal MTV HD, koji prikazuje isključivo reality emisije poput "Naked Dating UK" i "Geordie Shore", bit će dostupan.

Taj potez odražava promjenu u navikama gledanja, pri čemu se muzički spotovi uglavnom gledaju na YouTubeu i društvenim mrežama, a ne na televiziji. Glasnogovornik matične kompanije MTV-a - Paramounta, odbio je komentarisati odluku.

Podsjećamo, MTV je pokrenut u SAD-u 1981. godine, a ubrzo nakon toga je osvojio srca javnosti prikazivanjem pop videa "na zahtjev".

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prijelomni događaji u ranim godinama uključivali su svjetsku premijeru videospota Michaela Jacksona za pjesmu "Thriller", 16-satni prijenos koncerata "Live Aid" 1985. godine i početak "MTV Video Music Awardsa". MTV je u Evropu stigao 1987. godine, a Velika Britanija dobila je vlastiti kanal 1997. godine.

Za očekivati je da će Paramount također zatvoriti MTV muzičke kanale u zemljama poput Australije, Austrije, Poljske, Njemačke Francuske i Brazila, kako javljaju mediji u tim zemljama.

Zatvaranja dolaze u trenutku kada kompanija nastoji smanjiti troškove za čak 500 miliona dolara. U augustu je zatvorila Paramount Television Studios, koji je producirao serije uključujući akcijski triler "Jack Ryan" i dječiju avanturističku seriju "The Spiderwick Chronicles".

Otpuštanja su imala uticaj i na MTV produkcije u Velikoj Britaniji, gdje su otkazane originalne emisije "Gonzo" i "Fresh Out UK". Ipak, MTV-jevi muzički kanali i dalje su privlačili skromnu publiku u Velikoj Britaniji. MTV muzika imala je 1,3 miliona gledatelja u julu, a MTV 90-e 949.000 gledatelja.

Brend će također nastaviti biti prisutan na društvenim mrežama i Paramountovoj streaming platformi Paramount+.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja