Procurili cjenovnici: Šokirat će vas cijene hrane i pića na Thompsonovom koncertu

Marko Perković Thompson/Screenshot/Screenshot

Na Thompsononovom koncertu se očekuje pola miliona posjetilaca /Screenshot

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Dva dana uoči velikog koncerta Marka Perkovića Thompsona koji će se održati 5. jula na zagrebačkom Hipodromu, fan zona na Bundeku već je spremna za najezdu desetina hiljada posjetilaca.

I dok organizatori ubrzano završavaju posljednje pripreme, ono što je već sada privuklo pažnju posjetilaca su cijene. 

Fan zona u kojoj će tokom koncerta biti dostupna pića, hrana, suveniri i razni dodatni sadržaji, obiluje šankovima i pultovima, ali i paprenim cjenovnicima. Cijene su gotovo identične na svim punktovima, a mnogi će se sigurno zapitati da li su ovakvi iznosi realni za prosječnog posjetioca.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Voda skuplja od vina

Najveće iznenađenje jeste da će pola litra obične flaširane vode koštati 5 eura, što je više nego što košta decilitar vina – 3,50 eura. Cedevita od 0,33 litra i Coca-Cola od pola litra takođe koštaju 6 eura, dok se energetski napitak prodaje za čak 8 eura, piše Dnevno.hr

Točeno pivo (Ožujsko ili Hidra) prodavaće se za 7 eura po pola litre, a u ponudi su i žestoka pića kao što su Pelinkovac, Jack Daniels i Grey Goose - svaki po cijeni od 7 eura za mizernih 0,03 litra.

Za one koji planiraju da prezalogaje, izbor nije bogat, ali jeste skup. Sendvič sa sirom i šunkom košta 8 eura, isto kao i sladoled. Kokice su 6 eura, energetske pločice 4 eura, dok su suvenir čaše dostupne za 2 eura.

Na štandovima će se prodavati i koncertni rekviziti, a među njima najskuplji artikl je majica sa motivima izvođača, koja košta čak 37 eura.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Mobilni WC-i bez vrata

Osim cijena, pažnju posjetilaca već sada privlače i mobilni toaleti koji su postavljeni uzduž Hipodroma. I dok su mnogi navikli na klasične TOI-TOI kabine, ovog puta stvari su otišle korak dalje - ili korak nazad. Naime, većina WC kabina nema vrata, već je ulaz prekriven samo plastičnim platnom.

Na terenu je primijećen ogroman broj toaleta – čini se kao da su gotovo svi mobilni WC-i u državi sabrani na ovu lokaciju. Ipak, pitanje je hoće li biti dovoljno privatnosti i higijenskih uslova kada u subotu stigne najavljenih pola miliona ljudi.

Iako su šankovi, frižideri i kućice već postavljeni, a radnici završavaju posljednje tehničke detalje, ono što je već sada jasno jeste da će koncert osim muzičkog spektakla za mnoge predstavljati i ozbiljan finansijski izazov.

Na više lokacija postavljeni su punktovi Crvenog krsta, ali za sada nema informacija o tome da li će postojati i besplatne zone sa osnovnim sadržajem.