Procurili cjenovnici: Šokirat će vas cijene hrane i pića na Thompsonovom koncertu

Na Thompsononovom koncertu se očekuje pola miliona posjetilaca /Screenshot
Dva dana uoči velikog koncerta Marka Perkovića Thompsona koji će se održati 5. jula na zagrebačkom Hipodromu, fan zona na Bundeku već je spremna za najezdu desetina hiljada posjetilaca.
I dok organizatori ubrzano završavaju posljednje pripreme, ono što je već sada privuklo pažnju posjetilaca su cijene.
Fan zona u kojoj će tokom koncerta biti dostupna pića, hrana, suveniri i razni dodatni sadržaji, obiluje šankovima i pultovima, ali i paprenim cjenovnicima. Cijene su gotovo identične na svim punktovima, a mnogi će se sigurno zapitati da li su ovakvi iznosi realni za prosječnog posjetioca.
Voda skuplja od vina
Najveće iznenađenje jeste da će pola litra obične flaširane vode koštati 5 eura, što je više nego što košta decilitar vina – 3,50 eura. Cedevita od 0,33 litra i Coca-Cola od pola litra takođe koštaju 6 eura, dok se energetski napitak prodaje za čak 8 eura, piše Dnevno.hr.
Točeno pivo (Ožujsko ili Hidra) prodavaće se za 7 eura po pola litre, a u ponudi su i žestoka pića kao što su Pelinkovac, Jack Daniels i Grey Goose - svaki po cijeni od 7 eura za mizernih 0,03 litra.
Za one koji planiraju da prezalogaje, izbor nije bogat, ali jeste skup. Sendvič sa sirom i šunkom košta 8 eura, isto kao i sladoled. Kokice su 6 eura, energetske pločice 4 eura, dok su suvenir čaše dostupne za 2 eura.
Na štandovima će se prodavati i koncertni rekviziti, a među njima najskuplji artikl je majica sa motivima izvođača, koja košta čak 37 eura.
Mobilni WC-i bez vrata
Osim cijena, pažnju posjetilaca već sada privlače i mobilni toaleti koji su postavljeni uzduž Hipodroma. I dok su mnogi navikli na klasične TOI-TOI kabine, ovog puta stvari su otišle korak dalje - ili korak nazad. Naime, većina WC kabina nema vrata, već je ulaz prekriven samo plastičnim platnom.
Na terenu je primijećen ogroman broj toaleta – čini se kao da su gotovo svi mobilni WC-i u državi sabrani na ovu lokaciju. Ipak, pitanje je hoće li biti dovoljno privatnosti i higijenskih uslova kada u subotu stigne najavljenih pola miliona ljudi.
Iako su šankovi, frižideri i kućice već postavljeni, a radnici završavaju posljednje tehničke detalje, ono što je već sada jasno jeste da će koncert osim muzičkog spektakla za mnoge predstavljati i ozbiljan finansijski izazov.
Na više lokacija postavljeni su punktovi Crvenog krsta, ali za sada nema informacija o tome da li će postojati i besplatne zone sa osnovnim sadržajem.