Iznenadit će vas cifre koje zarađuju: Ovo je deset najbogatijih influensera svijeta

Emma Chamberlain/Instagram
Mnogi influenseri uspjeli su izgraditi golemo bogatstvo na društvenim mrežama što im je omogućilo da prošire svoj utjecaj daleko izvan društvenih mreža i to u poduzetništvo, zabavu pa čak u slučaju nekih i u sport. YouTube, Instagram i TikTok postali su alati pomoću kojih su mnogi uspjeli iza sebe ostaviti "tradicionalne" poslove.
Jedna od najčešćih kritika na račun influensera jeste da "ništa ne rade", odnosno da zarađuju goleme svote bez stvarnog truda ili znanja. Na ovoj listi nalazi se deset influensera koji su unatoč sumnjama i kritikama svojim radom izgradili karijere vrijedne milione funti.
MrBeast
Bogatstvo: 430 miliona funti
James Donaldson, poznatiji kao MrBeast započeo je svoju karijeru kao YouTube senzacije a onda se je to pretvorio u pravi biznis. Počeo je s bizarnim izazovima kao npr. onaj u kojem broji do 100.000. Za ovaj video bilo mu je potrebno čak 40 sati.
Danas njegovi izazovi uključuju milionske nagrade, a sarađuje s Amazonom i vodi nekoliko kontroverznih, ali uspješnih brendova hrane. Uz MrBeast Burger i Feastables (brend čokolade), pokrenuo je i Lunchly (mini školski obrok uglavnom za djecu) te humanitarnu organizaciju Beast Philanthropy.
Logan Paul
Bogatstvo: 117 miliona funti
Logan Paul poznat je kao YouTuber, voditelj podcasta, hrvač, i po proizvodnji energetskih pića. Kao što vidite Logan se ne oslanja samo na jedan izvor prihoda, već ima široke interese. Uz WWE (hrvanje) i brend bezalkoholnih pića Prime (koji vodi s KSI-jem), poznat je i po podcastu Impaulsive. Iako je poznat kao podosta kontroverzan, posebno nakon neslavnog videa iz Japana, uspio je napraviti comeback.
xQc
Bogatstvo: 39 miliona funti
Kanadski streamer po imenu Felix Lengyel stekao je slavu igrajući igru Overwatch, a zatim postao jedan od najgledanijih Twitch streamera. Poznat je po izrazito brzom govoru i crnom humoru. Njegov ekskluzivni ugovor sa streaming platformom Kick vrijedi preko 70 miliona dolara.
Ryan Kaji
Bogatstvo: 38 miliona funti
Ryan ima tek 12 godina, ali njegova karijera traje već jedno desetljeće. Njegov kanal Ryan's World kombinira vlogove i unboxing videe. S vremenom je fokus prebacio na igračke, crtiće i najnoviji film Titan Universe Adventure.
Charli D’Amelio
Bogatstvo: 35 miliona funti
TikTok je u samom početku lansirao u svijet celebritya. Charli je s 15 godina zaradila veliki broj pratitelja zbog svojih inovativnih plesnih videa. Postala je prva osoba koja je prešla 100 miliona pratitelja na TikToku. Dan danas vodi obiteljski brend D’Amelio Brands, ima reality show, a 2024. bila je i na Broadwayu.
Dhar Mann
Bogatstvo: 35 miliona funti
Dhar je karijeru izgradio na inspirativnim i moralnim pričama na YouTubeu. Prije toga bavio se nekretninama i luksuznim automobilima. Danas vodi Dhar Mann Studios, a njegovi videi imaju više od 11 milijardi pregleda. 2024. osvojio je nagradu omiljenog kontent kreatora na Nickelodeonu.
Markiplier
Bogatstvo: 35 miliona funti
Mark Fischbach počeo je s horor igrama i humorističnim skečevima, a danas je i producent i glumac. Glas je posudio u raznim animiranim serijama, sudjelovao je u produkciji popularnog podcasta The Edge of Sleep, a trenutačno radi na filmu inspiriranom horor igrom Iron Lung.
Matt Rife
Bogatstvo: 31 milion funti
Matt je stand-up komičar koji je društvene mreže iskoristio kao pozornicu. Njegovi nastupi, osobito spontana interakcija s publikom donijeli su mu milione pregleda. Na TikToku ima preko 17 miliona pratitelja, a nedavna svjetska turneja donijela mu je prihod od 60 miliona dolara.
Jake Paul
Bogatstvo: 29 miliona funti
Jake se iz svijeta Vine videa prebacio u muziku, boksačke ringove i showbiz. Osnovao je influenserske agencije Team 10 i TeamDom. A 2017. se okušao u muzici i objavio je pjesmu It’s Everyday Bro. Od 2018. aktivno se bavi boksom, a suočavao se s poznatim protivnicima poput Mikea Tysona.
Emma Chamberlain
Bogatstvo: 23 miliona funti
Emma je jedno od lica GenZ influensera. Nakon što je odustala od škole, pokrenula je YouTube kanal, a brzo je postala prepoznatljivo ime u svijetu mode i lifestylea. Pokrenula je vlastitu liniju kafe i uspješan podcast Anything Goes, piše Index.