Cifre su ogromne: Isplivao cjenovnik Teodore Džehverović za njeno drugo zanimanje
Teodora Džehverović/Instagram
Mnoge pjevačice osim pjevanja bave se i drugim poslovima, a ono što gotovo svaka radi ako ima veliki broj pratilaca na društvenim mrežama su reklame za razne proizvode.
Dok mnoge šute o tome koliko zarade mimo pjevanja i ne dogovaraju ovakva angažovanja pisanim putem, već samo preko poziva ili uživo, Teodora Džehverović je jednom prilikom otkrila svoju cijenu kada ju je jedan od korisnika mreža pitao da li radi reklame:
Zdravo. Reklame naplaćujemo. Da objavimo reklamu sa proizvodom koji mi odaberemo na storiju je 500 eura. Da se objavi na fidu (na profilu) 700 eura. Srdačan pozdrav – napisala je ona sa svog zvaničnog profila.
Teodora je ranije rekla da je imala stresne situacije, a da joj se sve odrazilo na tijelo.
Milica Pavlović uzme 25 hiljada, Džejla do 10
Ona nije jedina javna ličnost, pjevačica koja naplaćuje reklamiranje proizvoda putem društvenih mreža. Kako smo nedavno pisali, javne ličnosti od ovog angažmana mogu da zarade vrtoglave cifre.
Mlada pjevačica Anđela Ignjatović Breskvica ima saradnju sa parfumerijama i beauty brendovima, što joj donosi između 5.000 i 15.000 eura po kampanji.
Milica Pavlović uzme između 8.000 i 25.000 eura za jednu kampanju, dok Džejla Ramović za jednu reklamu na mrežama uzme i do 10.000 eura, piše Kurir.