Novi-stari modeli farmerica u sezoni

modeli farmerica/
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Italijanski brend Miu Miu na pistu u Parizu poslao je modele odjevene u omražene skinny traperice s niskim strukom. S obzirom na to da je riječ o brendu koji posljednjih sezona uvjerljivo vlada modnom scenom, lako je prognozirati da ćemo ih u narednim mjesecima sve češće viđati.

Gruzijac Demna Gvasalia, na čelu modne kuće Balenciaga, također je dao svoje viđenje nezaobilaznih traperica u nultim godinama.

Daleko od modnih pista, naravno, skinny traperice nalaze svoje kupce. Trgovine poput britanskog Asosa još ih ističu, a iako je njihova prodaja znatno pala, i dalje predstavlja 30 posto ukupne prodaje ženskih traperica.

Podaci Google Trendsa pokazuju da se u svijetu pretraživanje skinny traperica smanjuje od kraja 2016, a interes za hlačama širokih nogavica istovremeno je počeo rasti.

Steff Yotka, voditeljica u kanadskoj modnoj trgovini Ssense, vjeruje da je popularnost širih traperica doživjela vrhunac i da smo, htjeli to priznati ili ne, na putu prema novoj vladavini popularnih skinny modela.