Modna opsesija: Šta je Labubu, lutka koja je osvojila cijeli svijet?

Postale viralni hit i modna opsesija o kojoj bruji cijela planeta/Instagram
Da li vam djeluju slatko, jezivo, ili samo čudno, to uopšte nije važno jer Labubu igračke su postale viralni hit i modna opsesija o kojoj bruji cijela planeta.
Skrolujući društvenim mrežama sigurno ste naletjeli na bar jedno buljavo čudovište koje visi sa preskupe dizajnerske torbe. Riječ je o Labubu plišanim igračkama koje su kineskoj kompaniji obezbjedile milionske profite.
Labubu plišane igračke je prije deset godina osmislio umetnik Kasing Lung, rodom iz Hong Konga, a distribuira ih kineska kompanija Pop Mart. Stvorenja inspirisana vilenjacima i gremlinima brzo su stekla popularnost, a obožavaoci su stajali u redovima kako bi se domogli ovih čudovišta s razmaknutim zubićima.
@ludomrz ❤️❤️ peep the matching bags
♬ няняняняняняняняняня - не я
Influenserke ih kače na skupocjene torbe, a oni zagriženiji fanovi jure po svijetu da kupe svaki dostupan primjerak kako bi upotpunili svoju kolekciju.
Međutim, postoji fora, jer gotovo sve Labubu igračke prodaju se u takozvanim “blind box” pakovanjima, što znači da se ne zna koja će se verzija nalaziti unutar kutije dok se ona ne otvori. Cijena jedne plišane igračke uglavnom se kreće između 20 i 40 eura, ali rijetke verzije mogu dosegnuti cijenu od više od 100 eura.
1,6 milijarde dolara za jedan dan
Vang Ning, predsjednik i izvršni direktor kineskog proizvođača igračaka Pop Mart International Group, postao je bogatiji za 1,6 milijardi dolara u jednom danu, zahvaljujući sve većoj popularnosti kompanije u SAD-u, što je dovelo do toga da njihova aplikacija zauzme vrh liste najviše preuzimanih.
Ovaj 38-godišnji mogul sada ima bogatstvo od 16,1 milijardu dolara, prema Forbsovoj listi milijardera u realnom vremenu. Vang je svoje bogatstvo stekao kroz vlasnički udio u kompaniji, a akcije Pop Marta, koje se kotiraju na berzi u Hongkongu, skočile su čak 13,2%. Od početka godine, vrijednost akcija se više nego udvostručila, dok su kolekcionarske igračke Pop Marta osvojile svijet, nakon što su prvo pridobile mlađu generaciju u Kini.
Rozi labubu sa nestašnim osmijehom viđeno je i na Louis Vuitton torbi pjevačice Rihanne, a poludjele su za njima i brojne slavne ličnosti, piše Citymagazine.