Emocije u bočici: Ovo su tri parfema kojima se uvijek vraćamo

Tri parfema koje nosimo kroz cijeli život/Pexels

Tri parfema koje nosimo kroz cijeli život/Pexels

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kad smo vas pitali koji je onaj jedan parfem kojem se uvijek, ali baš uvijek, ponovno vraćate – odgovori nas nisu iznenadili. Klasici koji se najčešće nalaze na popisima omiljenih i ovog su se puta izdvojili kao favoriti.

Za neke su ti mirisi podsjetnici na određeno razdoblje života, za druge izbor koji se pokazao pouzdanim u različitim prigodama.

Bez obzira na razloge, ova se tri mirisa često spominju kao oni kojima se iznova vraćamo – što govori o njihovoj trajnoj prisutnosti i posebnom mjestu koje imaju u osobnim mirisnim rutinama.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

3. Dior J’Adore: Zlatna elegancija za sve generacije

Na trećem mjestu ankete s 11 posto glasova smjestio se Dior J’adore, ultimativni klasik u bočici ukrašenoj zlatnim "vratom". Ovo je parfem koji nosimo kad želimo biti neodoljive, ali bez truda.

Ylang-ylang, jasmin i ruža u balansu koji teško ko može nadmašiti – J’adore je uvijek bio miris koji miriše na imam svoj film, i uživam u svakoj sceni.

2. Dolce & Gabbana Light Blue: Ljeto koje ne prestaje

Drugo mjesto s 23 posto glasova, osvojio je Dolce & Gabbana Light Blue – i svi znamo zašto. Ovaj miris je ljeto. Sicilijanski limun, zelena jabuka, cedar – sve što ste voljeli na prvim putovanjima bez pratnje roditelja, prvim zalascima sunca uz more, prvim ozbiljnim zaljubljivanjima.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U svakom špricu Light Bluea krije se sjećanje na bronzanu kožu, lanene košulje i osjećaj da je cijeli svijet vaš. I možda tačno zato – uvijek mu se vraćamo kad nam treba dašak lakoće.

1. Chanel Chance: Miris koji miriše na mogućnosti

I pobjednik je Chanel Chance s 28 posto glasova. Rođen 2003., ovaj parfem donio je revoluciju u klasičnu Chanel priču. Bio je zaigran, pomalo buntovan, ali uvijek sofisticiran. Rozi papar, pačuli i iris u formuli koja nikad ne postaje dosadna.

Ako ste ga nosile, sigurno se sjećate tog osjećaja dok šetate gradom, noseći ga kao nevidljivi ogrtač samopouzdanja. Nije čudo da ste ga proglasili kraljem (ili bolje rečeno – kraljicom) parfema kojem se vječno vraćamo, piše Zadovoljna.

Zaključak? Možda smo u međuvremenu otkrile niche mirise, možda nam je polica sada prepuna novih parfema i egzotičnih mirisnih nota, ali kad zatvorimo oči i pomirišemo onaj jedan miris, znamo – tu smo bile. I rado ćemo se opet vratiti.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Jer parfemi možda prolaze kroz trendove, ali emocije? One ostaju.