Xiaomi gradi auto imperiju: Prestigao Teslu

Xiaomi logo -/
ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Xiaomi, nekada poznat samo po telefonima i gedžetima, postao je jedan od najbrže rastućih proizvođača električnih automobila u Kini.

Za manje od dvije godine napravio je pola miliona vozila, što potvrđuje da ambicije kompanije prevazilaze tehnologiju i ulaze u svjetsku automobilsku arenu.

 

 

Kompanija je do jubileja stigla proizvodnjom zelenog modela YU7, električnog SUV-a koji zajedno sa limuzinom SU7 čini trenutnu ponudu brenda.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

Prvi serijski automobil sišao je sa proizvodne trake krajem 2023. godine, što znači da je do brojke od 500.000 primjeraka stigao u rekordnom roku. Rast podstiče jaka domaća potražnja i agresivna cjenovna strategija koja je privukla kupce u Kini.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Podaci sa tržišta pokazuju da je Xiaomi u oktobru prodao skoro 50.000 vozila, čime je prestigao Teslu u istom periodu. Kupce privlače moderni električni pogoni, visok nivo digitalizacije i činjenica da se vozila uklapaju u postojeći Xiaomi ekosistem, što uključuje integraciju uređaja, softvera i servisa na koju su korisnici već navikli.

Model YU7 pozicioniran je kao električni SUV srednje klase, dok je SU7 sportska limuzina sa performansama i cijenom nižom od premium konkurencije. Oba automobila koriste novu platformu i napredne baterijske sisteme, uključujući softver za autonomnu vožnju koji Xiaomi razvija interno.

 

 

Xiaomi planira ulazak u Evropu 2027. godine, kada će se naći naspram etabliranih brendova i rastućeg broja kineskih rivala.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

Ovo će biti prvi pravi test kineskog auto brenda van domaćeg tržišta, jer uspjeh neće zavisiti samo od tehnologije i cijene, već i od percepcije kupaca prema proizvođaču koji je tek nedavno ušao u automobilsku industriju.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Ambicije kompanije jasno pokazuju da cilj nije samo domaći uspjeh. Ako ostane na sadašnjem rastu, Xiaomi bi u narednim godinama mogao da postane globalni faktor u električnoj mobilnosti, posebno u segmentu pristupačnih, tehnološki bogatih modela.

 

 

Jubilej od 500.000 proizvedenih automobila nije samo broj, već pokazatelj transformacije brenda iz tehnološke kompanije u ozbiljnog automobilsko-industrijskog igrača.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

Kina je postala ključni teren za električne automobile, a Xiaomi je među brendovima koji najbrže osvajaju kupce. Ako se tempo rasta nastavi i Evropa bude sljedeća uspješna stanica, globalna mapa električnih automobila mogla bi da izgleda potpuno drugačije nego danas, prenosi Telegraf.rs.