Upitao koji automobil da kupi do 8.000 eura: "Bježi od ovih, krenu se raspadat kompletno"

Cijene automobila odletjele su u nebo, pa sada kupnja novog ili polovnog vozila više nije samo stvar želje, već ozbiljno financijsko promišljanje. Ljudi dvaput razmisle prije nego što se upuste u taj pothvat – istražuju, raspituju se, analiziraju svaki detalj, jer u vremenu kada su cifre za automobile dosegle vrtoglave visine, nitko si ne može priuštiti lošu odluku.
Nekada se s određenim budžetom moglo birati između više solidnih opcija, a danas se za te iste novce često dobije osrednje vozilo s previše kilometara ili premalo opreme. Čak su i polovnjaci postali luksuz – automobili stari desetak godina drže cijenu kao da su jučer izašli iz salona.
Zato kupci sve češće vagaju, traže pouzdane savjete i ispituju teren, jer zadnje što žele jest izdvojiti pravo bogatstvo za limenog ljubimca koji će ih ubrzo razočarati, prenosi dnevno.hr.
Zatražio pomoć
Često koriste društvene mreže kako bi ‘ispitali teren‘, što je učinio i jedan Hrvat na Redditu. On je zatražio pomoć sunarodnjaka u kupovini automobila do 8000 eura: “Koji auto kupiti do 8000e? Trenutno vozim benzinca 1.2 Aveo. U zadnjih dvije godine uložio sam 1900e. Samo popravci i servisi. Kupio bih u skorije vrijeme isto benzinac jer napravim godišnje malo manje od 10.000 godišnje. Kupio bih 2015. Do 2018 godište. Koje su vaše preporuke, a da je pouzdan motor? Gledao sam Seat Leon 2015.g 1.2tsi? Hvala”, napisao je.
U komentarima su se javili brojni Hrvati sa svojim prijedlozima. Jedan Hrvat je otkrio svoje ‘favorite’: “Ako uspiješ, može se naći Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB, taman 2015-2016 godište. Jako lijep auto, motor pouzdan i relativno jednostavan, a vozi se fenomenalno. Mane su Alfine, a to su malo mjesta straga i manji gepek. Od Francuza ako ćeš benzinac, onda 1.4 TCe kojeg možeš naći u Renault Meganeu III i IV, a obzirom na budžet gledaj radije Megane III jer to ćeš jedino uspjet naći.
Pomoć! Koji auto do 8000e?
byu/superiboy incroautomobili
Kia Ceed sa 1.4 atmosfercem isto nije loš izbor, ali je motor slab pomalo za tu karoseriju. Od Japanaca može se naći Toyota Auris ili Yaris sa 1,33 VVTi benzincem, samo pripazi kakvi su mu prsteni jer su u prvim serijama imali problema s njima pa je motor puštao ulje. Od Forda jedino Fiesta 1.25 benzinac, 1.0 Ecoboost izbjegavati kako znaš i umiješ. Ako uspiješ naći, Opel Corsa 1,4 je jako dobar izbor”, napisao je.
‘Bježi od njih’
Hrvati su još pisali: “Malo je “tanak” budžet za auto tih godina ako želiš nešto pristojno. Osobno bih izbjegao male turbobenzince, budžet je više pogodan za B segment automobila nego C”, “Bolje kupi nekaj do 3 soma jer ćeš na kraju završiti na istom”.
Jedan je korisnik u komentarima predložio Peugeot 308, na što je drugi Hrvat poručio: “Bježi od Francuza Jeftine materijale su koristili za auto i ako ti motor ne crkne, crknut će ti podizači stakla, retrovizori, brisači ili nešto sedmo. Francuzi rade prvih 7-8 godina i onda se krenu raspadat kompletno”, napisao je.
Potom se javio Hrvat koji smatra da autor objave nije opisao što točno želi i traži od automobila: “Teško je biti pametan kad OP ne daje dovoljno parametra. Ako želiš apsolutni minimum A-B auto sa što manjom cijenom održavanja s obzirom na godišnju kilometražu, a da je ipak mlađi od 10 godina atmosferski benzinac je favorit.
Za te novce bih trebao vrebati Mitsubishi Space Star, Suzuki Swift, Honda Jazz, Nissan Micra. Ako ipak želiš malo veći i udobniji auto onda je to sasvim druga priča. Koji god da odabereš trebao bi biti spreman sa 2-3 tisuće spremnih za nekakve neočekivane servise i dotjerivanje u red da si miran za naredne godine eksploatacije.”