Suzuki redizajnirao amblem

Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia, Fiat, Honda, Jaguar, Kia, Lancia, Nissan, Opel, Škoda, Volkswagen, Volvo… to su tek neke od marki automobila koje su posljednjih godina promijenile logotip.
Novi amblemi u pravilu su im derivacije postojećih i dobro poznatih znakova, ali s pojednostavljenom paletom boja, nerijetko monohromatski, nastali gotovo uvijek jednostavnim izbacivanjem sjena i 3D efekata te prihvaćanjem plošnog dizajna, "spremnoga za digitalno doba".
Tom dugom nizu rebrendiranih proizvođača automobile, sa identičnim objašnjenjem, priključuje i japanski Suzuki, prenosi Bug.hr.
Ta marka je objavila da je, prvi put nakon 22 godine, odlučila redizajnirati svoj logotip: "Novi amblem odražava novouvedeni korporativni slogan, 'Uvijek uz Vas' te utjelovljuje nepokolebljivu predanost Suzukija od samog osnivanja da se usredsredi na kupca, kao i nove mogućnosti za budućnost", službena je poruka iz kompanije.
U novom je amblemu zadržan obris Suzukijevog korporativnog identiteta, prepoznatljivo stilizovano slovo S, dok je usvojen plošni dizajn "prikladan za digitalno doba kako bi predstavljao nove mogućnosti". Osim toga, tradicionalno hromiranje zamijenjeno je srebrnom bojom visokog sjaja, kako bi se smanjio utjecaj na životnu sredinu i izrazio prelaz u novu eru – objašnjavaju dalje ovaj redizajn iz Suzukija.
Novi amblem biće predstavljen, počevši s konceptnim modelima vozila, na sajmu Japan Mobility Show 2025, koji se održava od 30. oktobra do 9. novemba u Tokiju.