Renault je napravio Batmobile za lov na rekorde

Renault automobil/
Renault
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U Renaultu jednostavno ne mogu mirovati. Najnoviji uradak nosi ime Filante Record 2025, a stvoren je samo s jednim ciljem. Vjerovali ili ne, to je svesti potrošnju energije na najmanju moguću mjeru. Stoga neobičan dizajn i činjenica da se radi o jednosjedu ne trebaju čuditi. 

Ovaj bolid pokreće električna energija. Opremljen je baterijom kapaciteta 87 kWh, a koja bi trebala osigurati obaranje rekorda u pogledu dosega. Tu je i dizajn naglašene aerodinamike, ali s detaljima koji podsjećaju na tri prijašnja lovca na rekorde. Velika okrugla prednja svjetla su podsjetnik na 40 CV des Records iz 1920-ih, oblik s izbačenim kotačima na Nervasport des Records iz 1934., a izraženi lukovi na Etoile Filante iz 1956. g.

Filante Record 2025 je velik automobil. Proteže se na čak 5.12 metara duljine, širok je tek 1.71 m i visok samo 1.19 metara. Usprkos pozamašnoj bateriji, ima masu od svega 1000 kg. Imajte na umu da samo baterija teži oko 600 kg. Upravo tako, Renault je primjenom karbona, aluminija i određenih legura čelika uz postupak 3D tiska uspio obuzdati masu vozila. 

Ovaj bolid pokreće električna energija. Opremljen je baterijom kapaciteta 87 kWh, a koja bi trebala osigurati obaranje rekorda u pogledu dosega. Tu je i dizajn naglašene aerodinamike, ali s detaljima koji podsjećaju na tri prijašnja lovca na rekorde. Velika okrugla prednja svjetla su podsjetnik na 40 CV des Records iz 1920-ih, oblik s izbačenim kotačima na Nervasport des Records iz 1934., a izraženi lukovi na Etoile Filante iz 1956. g.

Filante Record 2025 je velik automobil. Proteže se na čak 5.12 metara duljine, širok je tek 1.71 m i visok samo 1.19 metara. Usprkos pozamašnoj bateriji, ima masu od svega 1000 kg. Imajte na umu da samo baterija teži oko 600 kg. Upravo tako, Renault je primjenom karbona, aluminija i određenih legura čelika uz postupak 3D tiska uspio obuzdati masu vozila.