Prodaja električnih automobila u Evropi raste: Muskova Tesla ne može parirati kineskom konkurentu

Prva generacija Macana, koja je predstavljena 2014. godine, stekla je popularnost zahvaljujući uzornoj dinamici vožnje temeljenoj na snažnim benzinskim i dizelskim motorima. Njen savremeni nasljednik mijenja pogonski koncept i postaje 100% električni automobil, ali i podiže stepen dinamike u vožnji na još viši nivo… da
ilustraciaj
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prodaja novih automobila u Evropi porasla je 5,9 posto u julu, jer je skok u Njemačkoj nadoknadio pad u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Italiji, pokazali su podaci Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) u četvrtak.

Tesla je izgubila tržišni udio sedmi mjesec zaredom, uprkos rastu ukupne prodaje električnih automobila i zaostajala je za konkurentom BYD, koji je prvi put uključen u mjesečne podatke o prodaji, piše Reuters.

Domaći proizvođači automobila poput Volkswagena razmatraju nove modele kako bi se odbranili od kineskih konkurenata na rastućem evropskom tržištu EV vozila i u profitabilnom smislu ispunili regulative koje podstiču korištenje ovih vozila.

Direktor ACEA-e, Ola Kaellenius, pisao je u srijedu pismo predsjednici Evropske komisije Ursuli von der Leyen, u kojem se navodi da ciljevi EU-a za smanjenje CO2 emisija iz vozila, uključujući 100 posto smanjenje kod automobila do 2035. godine, više nisu ostvarivi.

Evropski proizvođači automobila zabilježili su višemilijardne gubitke i iznijeli upozorenja o padu profita, pri čemu su neki naveli i uticaj američkih uvoznih carina.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Advertisement -

Prodaja u Evropskoj uniji, Velikoj Britaniji i Evropskoj asocijaciji slobodne trgovine porasla je na 1,09 miliona automobila u julu, pokazuju podaci ACEA-e.

Registracije Volkswagena (VOWG.DE) i Renaulta (RENA.PA) porasle su 11,6 posto,  odnosno 8,8 posto na godišnjem nivou, dok su kod Stellantisa (STLAM.MI) pale 1,1 posto.