Pitao na šta paziti kod kupnje Golfa 7, pa dobio lavinu odgovora: Već si sve korake preskočio

Korisnik s Reddita iz BiH postavio je pitanje: "Na što paziti prilikom kupnje Golfa 7?" I naravno, odmah su krenuli odgovori iskusnih vozača i poznavalaca ove kategorije auta na Balkanu.
Jedan vozač tvrdi da već godinu dana vozi 1.6 TDI iz 2015. i da nema problema, osim što je morao promijeniti akumulator, ali na 240.000 kilometara to se i očekuje. Drugi korisnik je ponudio svoj "pro tip" – ako već kupuješ Golfa, možda bi bilo pametnije da zapravo uzmeš Škodu Octaviju, jer je, kako kaže, ista stvar samo pod drugim imenom.
Velika dilema između automatskog i manuelnog mjenjača se, naravno, ponovo pojavila. Jedan od komentara naglašava kako automatik može olakšati život, ali ako rikne – smučiće ga. Drugi, međutim, tvrdi da ako se redovno servisira DSG, nema potrebe za brigom, ali istovremeno dolazi upozorenje da većina DSG mjenjača kod nas nije adekvatno održavana. Zamjena ulja i filtera? Često ni to nije urađeno na vrijeme. "Kod nas ne zna niko radit DSG sem zamjene ulja", kaže jedan komentator, uz napomenu da postoji momak u Ljubuškom koji zna šta radi.
Kada je riječ o motorima, rasprava se očekivano zahuktala. Neki preporučuju 1.6 TDI, dok drugi tvrde da je 2.0 TDI ipak bolja opcija, naročito u kombinaciji s DSG-om. No, stiže i upozorenje na novi 2.0 TDI, jer ima remen uljne pumpe u ulju – što je, kako kaže jedan korisnik, "srdačni pozdravi porodici inžinjera koji je to osmislio".
Naravno, nije moglo proći bez legendarnih komentara. "Ako si odlučio kupiti Golfa, već si sve korake 'paženja' preskočio." I neizbježni argument: "E, al zato resale value, drug moj!" – jer Golf je, po mišljenju mnogih, valuta koja nikad ne gubi na vrijednosti.
Na što paziti prilikom kupnje Golfa 7?
byu/Fun_Love1422 inbih
Jedan zadovoljan vlasnik kaže da već godinama vozi 1.6 TDI i da ga "ubija" i po gradu i po autocesti, ali auto ga i dalje služi besprijekorno. Drugi ističe da je ključno da se vozilo kupuje od provjerenog vlasnika i da se odmah uloži u servise, jer "kod nas ljudi prave veliku grešku jer u budžetu ne ostave pare za servise i onda kuku."
Na kraju, rasprava se nastavila o tome koji je najbolji motor, uz poneke provokacije. Neki smatraju da je najbolji VW motor 1.6 TDI, dok drugi tvrde da VW uopće ne pravi dobre motore ispod 2.0 litra, te preporučuju japanske alternative. A neko je jednostavno zaključio – "Uzmi 2.0 TDI i prst u uho. Pusti ostale šta lupaju po praznoj slami."