Novi svjetski rekord: Od Poljske do Pariza i nazad sa jednim punim rezervoarom

brzinomjeri na automobilima/
ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Reli vozači nisu poznati po ekonomičnom stilu vožnje, ali europski reli prvak Miko Marczyk dokazao je da nisu samo vozači sa  – putujući od Poljske do Pariza i nazad sa jednim rezervoarom dizela.

 

 

Vozeći gotovo nemodificiranu Škoda Superb, 2.0-litarski TDI 150, Marczyk je uspio preći 2.831 kilometar sa prosječnom potrošnjom od 2,61 litara na 100 kilometara. Osim seta spuštenih Sportline opruga i guma sa niskim otporom kotrljanja, automobil je vožen onako kako je napustio fabriku.

Putovanje je predstavljalo svjetski rekord, kao najveća pređena udaljenost sa jednim rezervoarom goriva, prenosi Auto Express.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

Prije rekordnog pohoda, Marczyk je proveo vrijeme upoznavajući se sa automobilom, prešavši preko 20.000 kilometara za samo četiri mjeseca. Analizirao je pritisak u gumama i otkrio da održavanje brzine od oko 80 km/h osigurava da pogonski sklop bude "najefikasniji".

 

Pored održavanja ispravnog pritiska u gumama automobila i vožnje konstantnim brzinama, Marczykovi glavni savjeti za ekonomičnu vožnju uključuju predviđanje saobraćaja i minimiziranje kočenja, odabir Eco načina rada za "glatko mijenjanje brzina i manje osjetljiv odziv gasa" i korištenje "povoljnih  uvjeta vjetra kad god je to moguće". Insistira da je održavao sigurnu udaljenost od vozila ispred, ali je priznao da "kamion ispred može pomoći u zaštiti od čeonog vjetra".

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Uprkos gotovo udvostručenju Škodine WLTP ocjene potrošnje goriva, Marczyk smatra da ima prostora za poboljšanje.

"Njemačka je bila malo izazovna. Tokom noći, temperature su bile oko jedan stepen Celzijusa, što nije idealno za potrošnju goriva. Bilo je i dugih uzbrdica dužih od pet kilometara, što je dodatno povećalo potrošnju goriva", otkrio je Marczyk.

Povrh svega, Marczyk je koristio standardni dizel za rekordnu vožnju i smatra da bi mogao preći 3.000 km ako bi prešao na premium gorivo.