Mercedes u tajnosti promijenio logo

Mercedes logo/
Mercedes želi savremeniji dizajn.
Prema izvorima iz Mercedesa, odluka o promjeni svjesno je zadržana unutar kompanije. Cilj novog izgleda jeste da brend djeluje modernije, čistije i efikasnije.
I, naravno, da bude bolje prilagođen digitalnim kanalima, jer ravna verzija jednostavno bolje funkcioniše na ekranima.
“Osvježavanjem našeg korporativnog dizajna, Mercedes-Benz smanjuje prisustvo crne boje kao dominantne u vizuelnom identitetu brenda. U kombinaciji s korišćenjem 2D verzije našeg logotipa, Mercedesove zvijezde, za štampane i digitalne medije, izgled će biti savremeniji i vizuelno dosljedniji.”
Trodimenzionalna zvijezda i dalje će krasiti naša vozila i arhitektonske elemente, a kao zaštitni znak ona oličava bezvremensku eleganciju, inovaciju i vrhunsku izradu”, rekao je portparol Mercedesa.
Bijela zvijezda, uzgred, nije sasvim nova. Mercedes se još 2007. kratko poigrao ravnom verzijom, ali ju je brzo napustio.
Već 2010, za vrijeme tadašnjeg šefa Ditera Cečea, kompanija se vratila trodimenzionalnom dizajnu jer je on djelovao prestižnije.
Sada slijedi novi pokušaj, u eri kada je jednostavnost postala novo mjerilo luksuza.
Trokraka zvijezda sa bogatom istorijom
Trodimenzionalna zvijezda potiče još iz 1909. godine i simbolizuje Daimlerovu viziju – motore za kopnOd tada je dizajn prošao kroz brojne promjene – od zlatne verzije, preko lovorovog vjenca, do današnjeg pročišćenog izgleda.
Ipak, zvijezda nikada nije nestala.o, vodu i vazduh.