Mercedes priznao grešku za ekranima: “Vraćamo dugmad”

Mercedes-Benz će tako početi ugrađivati više fizičkih kontrola u svoje digitalno orijentirane kabine
Iako je Mercedes daleko odmakao s digitalizacijom, nekih stvari se neće odreći.
Mercedes je snažno zakoračio u digitalno doba i svakim novim modelom pokazuje daljnju integraciju naprednih rješenja uz istovremeni napredak u načinu prikaza informacija putem sve većih zaslona.
Povratak dugmad
Posljednji modeli uveli su Hyperscreen s ogromnim zaslonom u kabine Mercedesa čime je označen novi iskorak. Ipak, u nekim stvarima vraćaju se na stara rješenja. Mercedes-Benz će tako početi ugrađivati više fizičkih kontrola u svoje digitalno orijentirane kabine, jer “podaci pokazuju da su dugmad bolje”, rekao je za Autocar Magnus Östberg, šef softverskog odjela, prenosi Index.hr.
To počinje s novim modelima GLC i CLA Shooting Brake EV, koji oba dobivaju brojne prekidače, točkiće i tipke na volanu novog dizajna. Takav volan postat će standard za Mercedesove modele u budućnosti, a plan je ugraditi ga i u sve automobile koji su već u prodaji. Prvi na redu je CLA u limuzinskoj izvedbi, počevši kasnije ove godine s nedavno predstavljenom CLA limuzinom.
Povezano
Mercedes-AMG donosi potpuno novi V8
Östberg je rekao da je to najlakši i najisplativiji način dodavanja fizičkih kontrola automobilima koji su već u prodaji, istovremeno zadržavajući Mercedesove kabine s digitalnim prioritetom.
Govoreći za Autocar na sajmu automobila u Münchenu, objasnio je: “Možete vidjeti razliku ako prijeđete s CLA (limuzine), koja ima zaslon osjetljiv na dodir i manje fizičkih tipki, na novi GLC, gdje smo vratili točkiće i tipke, jer vidimo u podacima da su točkići i te fizičke tipke vrlo važne za određene dobne skupine i određeni tip kupaca.
Stoga je ta ravnoteža između fizičkih dugmadi i dodirnih kontrola izuzetno važna za nas. Vidimo da je ono što se zapravo često koristi, prema podacima, bolje imati kao fizičke tipke, i zato smo ih vratili.”
Ti podaci dolaze iz vozila definiranih softverom, a to su u Mercedesu upravo CLA i GLC.
Takva vozila je lakše prilagoditi jer se softver može ažurirati bežično, bez potrebe da se kupci dovode u servise. Ona daju proizvođačima automobila potpuni pristup podacima i navikama vozača. “To je toliko važno”, rekao je Östberg, jer to znači da odluke, poput vraćanja nekih fizičkih kontrola, mogu biti temeljene na stvarnim podacima.